torsdag 10 juli 2014

Sjukhuset imorgon igen!

Skit skit skit! Nu är det dags att sticka en sån där tjock nål igen i såret, för att tömma ut blod/var!
Och jag som hade så gärna sluppit! Men det är bara att spotta i händerna och hålla till!
Men när jag pratade med min goa sköterska på Bröstcentrum så sa jag...Du måste lova att emla! Emla är lika med bedöva. Och det görs oftast med salva. Hon lovade!!

Jag är så trött. En i familjen har ringt och samtidigt pratat en massa dynga i telefon med mig...en som annars aldrig ringer! Varför svarade jag över huvud taget???

Så när jag la luren så sa jag högt....Tack det är bra, hur mår du?? Fast den frågan fick jag inte......

Så nu är det lågenergi igen. Och bloggen har jag ju för att prata av mig på, så nu gör jag det :)

Håll tummarna för mig imorgon är ni snälla! Det gör så jävla ont att tömma och sticka mitt i såret! Jag lovar berätta hur det gick....

Min snälla sambo tog ledigt för att följa med...IGEN! Är han inte snäll så säg....

Ha en bra kväll alla.

Stor kram. Yvonne.

5 kommentarer:

  1. Ja men Yvonne vad ledsen jag blir när jag läser detta.
    Jag lider med dig detta är du inte värd.
    Nej fy svara inte i telefon om dom inte brukar ringa annars.
    Jag har inte ringt dig, Inte av ointresse av dig utan av respekt att du skall ta det lugnt och läka ordentligt.
    Jag skall ha dig i mina tankar extra mycket i morgon
    Ja din sambo är ju hur snäll som helst och det är du mer än väl värd.
    Många kramar och mycket ljus

    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å så söt du är Zazza!

      Menar inte att du inte får ringa. Men när lite närmre folk i familjen inte brukar höra av sig, gör det och inte bryr sig hur jag mår bara. utan bara har skit för sig. Då kan dom bara låta bli att ringa! Det dränerar bara mig på energi. Och oftast har man inte dom kloka svaren just då, utan det kommer efteråt.

      Nåväl. Ja det är inte kul att åka på skiten med tömning igen. Jag känner att jag börjar bli lite kinkig nu. När jag väl börjar få upp näsan ovanför vattenytan, då får jag börja om på nytt igen!

      Men men...det är bara att kämpa på.

      Tack för din omtanke Zazza! Det värmer.....

      Kramar tillbaka. Yvonne.

      Radera
  2. Nej Yvonne jag tog det inte som att jag inte får ringa, men vill visa respekt att låta dig få vila, även om jag inte varit med om exakt samma sak så vet jag hur det är att gå igenom en stor operation och det tar tid att läka. Negativa energier är det minsta man behöver i dessa situationer.
    Önskar dig allt gott
    Hoppas det går bättre i morgon
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Zazza tack och lov så gick det bättre idag! Och jag ska kasta allt skit ifrån folk i tunnan! Men det är väl en av grejorna jag ska lära mig :)

      Ha det gott i värmen!

      Stor kram. Yvonne.

      Radera
  3. Hej mormor!

    Jag var inne och kollade. Men jag har mått så dåligt dom sista dagarna och inte orkat engagera mig i något. Men det kanske kommer igen. Tack för tipset!
    Och dina healingdustar.....

    Kram på dig! Yvonne

    SvaraRadera