tisdag 22 juli 2014

Coling!







Idag är jag en COLING!  Idag har jag köpt mig nya solglasögon och tvättat min bil, som jag fått av sambon!

Ja den är inte ny, men för mig är den nyast och bäst! Den har varit sambons och när han bestämde sig för att köpa ny bil, då fick jag hans gamla! Bara älskar den! Det är en Susuki. Stavar säkert fel, men det bjuder jag på!

Andra dagen jag mår jättebra! Fick healing i söndags och har mått kanon nu i två dagar! Inte ont och fått massa kraft! Hade nästan glömt hur det var att må så här bra!

När vi kör på guppiga skogsvägar, så brukar det göra ont i icke bröstet och jag får hålla för så att det inte gör FÖR ont. Men det behövde jag inte idag! Vilken glädje! Så idag känner jag mig som en riktig COLING!

Nu ska jag visa er lite bilder, för det lovade jag ju att jag skulle göra när jag orkar...och idag orkar jag!




Dennis badar i sin fina pool!





Här badar bägge hundarna i vår badsjö!
Här är bryggan jag blev utelåst på i Karlstad!



Så här vacker är det i Filipstad där jag bor!



Min katt hjälper min mamma sy upp våra sovrumsgardiner!
 Här sitter min pappa. Vi var i en park i Karlstad. Samma dag jag fick mina provsvar.


Här är mannen som sjöng så fint.....Det gåtfulla folket! 81 år gammal!



Ha en fin kväll allihopa! Stor kram. Yvonne.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ så fint du bor. Inte alls avis å nejdå inte alls jag lovar .
    Är det dina höns och tupp färggranna var dom
    ha det allra bäst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag bor verkligen vackert, det måste jag hålla med om.

      Nej hönsen är inte mina. Dom fanns i parken där vi var och strosade med mina föräldrar.

      Ha det bra du med. Kram.

      Radera