lördag 21 juni 2014

Upp och ner!

Jag mår inget vidare för tillfället. Har en virusinfektion i kroppen som slår ut mig hela tiden. Superjobbigt! Antagligen blir det inte bättre förrän den förbannade tumören är borta. Jag tror att sjukdomen och viruset motarbetar varandra. Vill inte gnälla, men behöver skriva av mig. Vill så gärna hålla igång, men orkar dåligt! "Bensinen" tar slut hela tiden...hilvitiiii!!

Nu är sovrummet klart i alla fall. Ska städas idag. Och sättas in möbler, sen så ska vi äntligen få sova i våra nya sängar!  Sköööönt!

Det är så jätteroligt att hålla på med! Och nej! Jag jobbar inte för hårt och inte i onödan! Jag vilar jättemycket! Men jag har så svårt att inte göra något. Så just nu vilar jag halva dagen, för sen ska jag hjälpa till lite att städa. Och det blir bättre, var så säker!! Jag kommer igen!!

Ha en skön dagen efter allihopa!

Stor kram! Yvonne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar