söndag 8 juni 2014

Lisa för själen.







Idag har jag bara njutit av det vackra vädret! Som ni ser så har jag klippt gräset med. Att vara ute i naturen är en Lisa för själen!





Så här bor jag nu för tiden! Helt underbart om man frånser myggen!





Här går jag varje dag med hundarna. Vägen leder ner till vår badbrygga.




Och idag var vi där och tog oss ett dopp!

Det är viktigt att njuta av livet! Jag njuter varje minut. Och platsen jag bor på, är fantastisk! Nära naturen.
En perfekt läkning för kroppen.

En perfekt söndag alltså!

Stor kram. Yvonne.






2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder, vilken underbar natur. Det ser fantastiskt ut.
    Är här på bloggen varje dag och följer dig.
    Ljus och kärlek till dig
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Åh så glad jag blir Zazza!

    Så roligt att du följer mig!

    Stor kram. Yvonne.

    SvaraRadera