lördag 4 oktober 2014

Älskade Rolle!







Vår älskade Rolle finns inte mer. Saknaden är så total och tårarna vill inte ta slut.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det tredje dagen efter cellgiftet.

För att inte riskera något så tog vi frukost på sängen och jag slapp svimma vid köksbordet.
Tittade på tv samtidigt och försökte börja dagen så bra som möjligt.

Än så länge är det lugnt. Men jag är svullen i kroppen och inget passar mig just nu. Man kan bli så av cellgiftet.

Jag är full av sårvätska i "icke bröstet". Och måste nog ta tag i det, eftersom det är en viss nivåskillnad på "brösten"nu.

Ja det var ungefär vad jag har att säga idag. Jag är inte riktigt på humör som ni nog kan förstå.

Kram. Yvonne.

8 kommentarer:

  1. Så tragiskt! Frid över honom, men han finns nog runt er som vanligt bara svårare att se nu !
    En STOOOR kram till dig o sambon din!
    /mormor:)

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ fy så hemskt alltid svårt att mista en kär vän. Mitt upp i all annan skit oxå har inte ni det tillräckligt ändå. Kramar till er båda, tänker på er.

    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Tänker på er!!
    Kramar o healingdust <3
    /mormor:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!

      Helgen har varit tuff! Men jag tror att vi är på väg igen...

      Däremot mår jag inte så bra av biverkningarna på cellgiftet. Så det har varit sängläge några dagar.
      Oxå måste jag iväg och tömma min sårhåla...när jag orkar :)

      Stor kram. Yvonne

      Radera
  4. Hej Yvonne!!

    Hoppas så att du mår bättre idag!? Hur går det med din förbaskade sårhåla? En hel bunte healingdust på den....bort jävla sår....abrakadabra ;) POFF ;)
    Tänker på dig mkt, men det verkar ju för fanken inte hjälpa......ska snacka med Han på "ovanvåningen" om lite direktverkande "angeldust"....haha...

    Kraaam på dig vännen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe jodå det hjälper!

      Jag måste iväg och tömma min sårhåla nu. Det är som ett litrt bröst!
      Inte bra.
      Tack för din omtanke.

      Kram. Yvonne

      Radera
  5. Tänker på dej/er! <3
    Styrka o Kramar i massor!!
    Och ett litet :)

    Angeli

    SvaraRadera