söndag 7 september 2014

Skalliga damen!

Nu är allt håret borta! Igår rakade min sambo bort det. Det kom stora tussar ifrån håret och jag ville bara ha det väck! Lite ögonbryn har jag kvar och ytterst lite ögonfransar.
Min hårbotten är till min förvåning mörk, inte alls vit som jag trodde!

Sen snaggade jag min sambo. Så vår hyresgäst sa att vi är lika som bär nu! Men om inget annat är vi lika tokiga :)))))

Igår var vi på marknaden som jag nämnt några gånger. Och jag tror ju såklart att jag ska orka gå hela stället runt! Men efter ett tag var jag så trött så då vilade vi i skuggan. Men jag fick handlat en del i alla fall!

Och vi åt min älskade Langos!!!
Här smaskar min sambo på Langos!
Här satt vi i skuggan och åt upp hälften av våra inköpta kolor! Och njöt i fulla drag! 


Det var en underbar dag! Och förutom att jag håller ett vakande öga på min mamma i Skåne, så har jag några få "normala" dagar nu innan nästa behandling. Imorgon är det provtagning igen.

Men dessförinnan ska jag städa och göra fint. för imorgon kommer min speciella gäst!!

Tänkte jag skulle visa er "Mr piccline!
Här är "han"! Min "kompis" fram tills december. Men jag är van vid den nu.

En "strumpa" på och den är gömd!




Och en tröjarm, så är det ingen som vet vad som finns där :))))

Nu ska jag vidare i refrängen och ställa ordning här hemma!

Jättefint väder har vi, och hoppas ni har detsamma!

Hörs i nästa vecka På onsdag är det dax igen för eländet..... Håll tummarna för att jag slipper gå igenom samma lidande  med cellgiftet igen, är ni snälla!!!

Stor kram. Yvonne


6 kommentarer:

  1. Fina Yvonne :)) tänker på dig! Hur mår du? Kommer tänka extra mkt på dig på onsdag! Och nä jag tror och hoppas verkligen inte det blir lika jobbigt då... Håller tummarna! Ja jag gillar att plugga och en kurs borde oxå hinnas med tänkte jag :) Den heter friskvård och hälsa, det är ju "inne" nu och kan vara användbart :) har bara 1,5 uppgift kvar ca om de två jag skickade in i helgen blir godkända. Kramar från Rebecca och Skåne :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Rebecca!
      Vill inte tro heller att det blir lika jobbigt!

      Ja du är duktig som orkar med allt. Roligt att du trivs i alla fall!

      Kram. Yvonne

      Radera
  2. ja visst skall jag hålla tummar och tår så det blir lättare för dig denna gång.
    skönt att du får sällskap med dig.
    Din kompis på armen ser inge vidare ut men är ju ett måste, iaf några månader framöver.
    Önskar dig allt gott här i världen.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Kerstin!

      Ja denna gången får Svenne lite ledigt. Annars är han ju alltid med.
      Picclineen är ett litet problem bara. Trodde det skulle vara värre.
      Kram. Yvonne

      Radera
  3. Gomorron Yvonne!
    Hur är det med dig? Tänker på dig o skickar en säck med healingdust som du kan vältra dig i ;)

    STOOOR mysig goeKRAAAM till dig!! <3
    /mormor:)

    SvaraRadera
  4. Hej på dig mormor!

    Lite lugnt för tillfället är det, så jag njuter!

    Hoppas du har det bra!

    Stor go kram tillbaka och tusen tack för healingen! Den gillas :)))

    Yvonne.

    SvaraRadera