torsdag 11 september 2014

Första dagen efter andra behandlingen!





Ja nu har jag fått min "hamster" och faktum är att jag trivs med den!

Jag känner mig lite piggare i den och ser inte så "sjuk" ut. Som när jag bara har en scarfs.

Igår fick jag min andra cellgiftsbehandling och jag hade en kär vän med mig, som varit hos mig några dagar!

Det är tomt nu för hon har just åkt hem....

Jag befann mig på en fyra sal igår. Och alla var vi likasinnad, i samma situation. Men vi satt där i våra sängar medan giftet droppade in i oss ifrån våra flaskor.

Och nu kan man ju tro att det är en deppig församling, men icke! Vi löser korsord, och slänger lite skitord hit och dit!

Personalen är gullig och underbar på alla sätt. Och vi gillar läget!!

Efteråt blev det som vanligt, en go fika!

Nu kryssar jag bara händer och tår för att inga överraskningar med jobbiga biverkningar ska komma.

Än så länge är det lugnt. Bara den envisa tröttheten.

Här är jättefint väder och jag gottar mig i det! Hoppas ni också gör så....

Stor kram. Yvonne

6 kommentarer:

  1. Hej
    ja jag håller oxå tummar tår.
    Synd att din vän inte kunde stanna längre.
    Vad snygg du är i peruken den passade du i jättefint.
    Önskar dig allt gott
    ha det allra bäst
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!

    Ha det bra du med!

    Kramiz
    Yvonne

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är Yvonne :) skönt att höra att det verkar gå bättre efter denna omgången! Hoppas hoppas du slipper må som sist. Skönt att prata och umgås med andra i samma situation när man väl är där. Kramar från oss

    SvaraRadera
  4. Tack Rebecca!

    Ja jag känner mig fin med.

    Ännu är det lugnt!

    Kramar tillbaka. Yvonne

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är Yvonne!
    Skönt att du mår okej!
    Skickar en massa måbrahealing så att det fortsätter så! :)

    Ha en fin helg och KRAM på DU! <3

    Angeli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Angeli!

      Fortfarande lugnt så jag hoppas det håller!

      Tack för healingen. Ha en fin helg du mef.

      Stor kram. Yvonne

      Radera