måndag 11 augusti 2014

Trött trött trött!

Tillbaka på ruta ett igen! Det förbaskade seromet är tillbaka! Och då infinner sig tröttheten direkt!

Då kan jag bara hänga  med halva dagen, sen får jag vila vila och åter vila!
Något frustrerande. Tömningen håller bara en vecka. Sen börjar det så smått fylla på igen.
Och jag märker det direkt!

Jag började träna. Lite lite försiktigt. Men det var uppenbarligen inte bra att träna ryggmusklerna. Utan det får jag ta längre fram. Ont ont ont!

Gnäll stånk och pust!

Imorgon ska jag till Karlstad. Då ska jag på ett första besök hos ONKOLOGEN......

Och då passade jag på att ringa tidigt idag till bröstmottagningen och fick en tid för tömning imorgon med.
Så nu närmar det sig......inom ett par veckor ska väl antagligen cellgiftsbehandlingen vara igång....

Då gäller det att hålla sig "frisk" ifrån förkylningar och annat skräp som kan komma i vägen.....

Nä fy vilken gnällspik jag är idag.....nu måste jag prata om något annat :)))

Idag tänkte jag även göra lite reklam för min fantastiska bh! En bh som jag fick syn på på FB loppisen innan operationen.
Det är ingen sportbh, men liknar den ändå. Den är öppen på två ställen i kupan, för att det ligger inlägg i. Så att det inte ska vara för genomskinligt. Men dom använder jag inte till det bröstet jag har kvar.

Så det är med andra ord en väldigt passande bh till även  oss som har protes. Protesen går fint in i kupan. Men det visste jag inte när jag köpte den. Utan jag köpte den som sagt innan jag skulle opereras, för jag tyckte den såg så skön ut. Och tänkte att jag kunde sy på en ficka efteråt. Men det behövde jag som sagt inte, utan den är kanon även nu!! Så jag har beställt vit, beige och svart. Men den finns även i andra färger. Och Inger som är återförsäljare har gett sitt godkännande till att jag gör reklam för den här. För jag tycker att så många som möjligt ska ha möjligheten att stifta bekantskap med den...en kanonbeh alltså.. jätteskön!..Lite  bilder kommer här!






Tyvärr har jag fått bilderna på fel håll. Men det går ju att se ändå. Och det är först framifrån och sen är det hur ryggen ser ut  Den kostar 110 kronor. Finns i S M L XL XXL.......och säkert  fler storlekar med!

Så då har jag gjort lite reklam också!

Här regnar det som spö i backen idag Och hösten visar vad vi har att vänta! Men det har varit några helt fantastiska sommardagar!

Stor kram. Yvonne

4 kommentarer:

  1. Hej Yvonne
    Ja men gnällspik har du rätt att få vara ibland, jag skriver ibland för det är inte ofta du gnäller så gnäll på bara .
    men den BH.n ser ju jätteskön ut vilken tur du haft som hittade denna och den var ju inte dyr heller
    ha det allra bäst
    kramiz
    PS har mina tankar hos dig i morgon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är alltid så snäll!
      Tack för att du hejar på!

      Bhn är underbar!

      Kram. Yvonne

      Radera
  2. Man FÅR gnälla ibland ;) eller hur, speciellt vi som inte gör det speciellt ofta :) Kommer tänka på dig imorgon �� Var in om jobb idag och lämnade tillbaka arbetskläder, nycklar mm och vad händer då? Jo, brandlarmet. Som vanligt då mao haha. Blandade känslor men jag vet att detta är rätt för mig. Kommer alltid minnas min tid på B-häll med ett leende. Jo, idag märktes det i luften på ngt sätt att hösten dnart är här. Den blir friskare och kallare såklart. Har spenderat dagen med barnen (när Micke tatuerade sin kollega/kompis) och sen med att måla de sista listerna i förrådet. Känns otroligt skönt att inte ha några direkta planer för veckan. Lärt mig mycket om livet och vad som är viktigt de senaste 2 åren. Lärorikt. Önskar alla kunde stressa ner och inte ha så många måsten. Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Rebbecca...det heter ju att man ska gå ifrån "festen" när man har som roligast!

      Och det är nog inte dumt :) Flitig är du. Och rätt har du, det där med att inte stressa!

      Kram....Yvonne

      Radera