onsdag 4 mars 2015

Lite sjuk och dålig....


Nerbäddad i Lunginflammation öroninflammation och bihåleinflammation. Så kan det gå när man har en glad dag :)

Min stackars gäst fick dras med en snörvlande hostande värdinna, som gick omkring som en zombi och var allt annat än bakteriefri!

Och jag som just kommit igång med träningen. Here we go again!

Det är bara att se till och bli frisk och kämpa vidare.....mitt motto helt enkelt. Börja kunna det där nu ;)

Men våren är på väg hit. Har helt öppet fönster för att få luft. Och ifrån sängen ser och hör jag vårfåglarna, underbart!

Ska inte skriva så mycket idag. Ville bara skicka Er en "tyck synd om mig hälsning" :)))))))

Ha det bra där ute i vimlet så hörs vi snart igen!

Stor kram. Yvonne

4 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt!! :/
    Massa krya på dej Kramar och ett stort :)

    Angeli

    SvaraRadera
  2. Tjo på dig snoris ;)
    Hoppas att du kände av när jag skickade iväg största healingdustsäcken över dig ;D hoppas den inte dunsa ner i din skalle, utan singlade vackert :)

    Tänker på dig o skickar healingduster o mågottglitter!
    Kraaamar om!! <3
    /mormor:)

    SvaraRadera