söndag 8 mars 2015

Gilla läget....

Dagarna går och jag ligger fortfarande kvar i sängen med min lunginflammation. Och hör inte ett smack på vänster öra!

Idag skulle det vara jättefint väder, men inte hos oss. Men jag vill upp och ut! Bakslag kallar jag detta. Men jag får väl snällt finna mig i att vara sjuk ett tag till. Ska till doktorn imorgon tänkte jag...igen!

Penicillinet uppfyller inte mina önskningar. Skulle varit mycket bättre på en vecka. Så jag får knalla iväg igen och byta medicin. Både dyrt och tråkigt.....

5 hushållsrullar och 4 plastkassar har jag förbrukat. Var kommer allt snor ifrån??

Det blir mycket att jobba igen konditionsmässigt, och jag som var så bra på gång.....

Men det är bara att spotta i nävarna och se lite filmer till, läsa en ny bok...igen! Och inte stressa upp mig för mycket. Tids nog är det väl min tur att vara på gång.

Kilona är det inga problem med....eftersom jag nästan inget äter, så rasar dom i snabb takt....kanske inte riktigt var så här jag hade tänkt mig att bli av med vikten.....men men.....

Ha det nu så bra alla i det fina vädret. Så hörs vi snart igen!

Stor kram. Yvonne

4 kommentarer:

  1. Trevlig helg önskar jag dej o guben! Och massa kryapådejKramar me energi i också! :)

    Anngeli

    SvaraRadera
  2. Tack Angeli!

    Trevlig helg till dig och Janne med :)

    Kramar. Yvonne

    SvaraRadera
  3. Hejsan Yvonne!!

    Hur är det med dig? Du har väl "friskat" på dig?
    Tänker på dig ska du veta, har lite fullt upp nu bara för att höra av mkt mer...
    Skickar goa healingdustkramsingar <3
    /mormor:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej mormor!

      Jag är sjuk fortfarande. Har ett öra som inte vill ge sig och kraxar som en kråka.......du har mejl ;)

      Tack för healingen!

      Kram. Yvonne

      Radera