onsdag 9 september 2015

Semester och nytt bröst!!

Förra året när allting var som jobbigast. Då lovade vi varandra att åka iväg i år och bara slappa.
På en strand någonstans......

Så på lördag far vi till Turkiet! Det ska bli så roligt och skönt på alla sätt!

Och som om inte det vore nog, så har jag just i dagarna fått en kallelse till Örebro sjukhus!
Där ska jag få träffa läkaren som ska ge mig ett nytt bröst!

Å vad jag ser fram emot detta möte....aldrig har jag väl tyckt att ett läkarbesök ska bli så skoj!!!!

Så snart kan jag lägga min protes åt sidan och njuta av att känna mig "hel" igen!!!

Man måste ha varit med om detta för att förstå känslan.....

Men nu är det packning som gäller! Vi har hyrt ett hotellrum på Arlanda bara för att slippa gå upp
mitt i natten och köra tre timmar.



Ha det så bra alla, så hörs vi snart igen! Stor kram. Yvonne

1 kommentar:

  1. Åååh härligt att läsa o förväntar mig givetvis bilder sen på toplessbruden ;))) Skämtåsido :D Ha en helt underbar semestervecka nu o ladda batterierna.
    Goaste kramen <3
    /mormor:)

    SvaraRadera